پـارک علم و فنـاوری مازنـدران
جزئیـات خبـر
تاریخ ایجاد خبر: 1402/12/26 ساعت ایجاد خبر: 12:00 AM شماره خبر: 5143
آیین درختکاری در پردیس پارک علم و فناوری مازندران با کاشت ۱۵۰ اصله نهال بومی استان

آیین درختکاری در پردیس پارک علم و فناوری مازندران به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، رییس و کارکنان پارک علم و فناوری مازندران، مهندس مختارپور معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و جمعی از مدیران و اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در ۲۳ اسفند سال ۱۴۰۲ برگزار شد.


نماینده ساری ضمن کاشت نهال های بومی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران، از ساختمان در حال ساخت این مرکز بازدید نمود. 

وی با تاکید بر توسعه زیر ساخت ها برای زیست بوم نوآوری و فناوری استان، از ظرفیت مجلس برای پیگیری تخصیص بودجه عمرانی پارک علم و فناوری مازندران اشاره داشت. 

بابایی کارنامی گفت: با پیگیری های مجدانه بودجه عمرانی پارک علم و فناوری مازندران تقویت خواهد شد. دکتر کریم سلیمانی گفت: فاز اول پردیس پارک علم و فناوری مازندران در تابستان ۱۴۰۳ در ۳۵۰۰ متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.

 وی با اعلام این خبر که فصل جدید از توسعه پردیس پارک علم و فناوری مازندران آغاز خواهد شد، افزود: مجوز های لازم از مراجع ذیصلاح برای آغاز ساخت و سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان اخذ شده است. 

گفتنی است، پردیس پارک علم و فناوری مازندران در زمینی به وسعت 2/5 هکتار در مجاورت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری واقع شده و شرکت های فناور، دانش بنیان و مراکز تحقیق و توسعه در فاز توسعه ی خود در این اراضی استقرار یافته و از خدمات و مزایای حضور در پارک علم و فناوری استفاده می کنند.