پـارک علم و فنـاوری مازنـدران
جزئیـات خبـر
تاریخ ایجاد خبر: 1403/04/09 ساعت ایجاد خبر: 12:00 AM شماره خبر: 5210
حضور پارک علم و فناوری مازندران در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ

شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری مازندران، محصولات و آخرین دستاوردها را در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک عرضه می‌کنند. 

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک با شعار آینده شعار همه با هم برای اقتصاد دیجیتال ۹ تا ۱۲ تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری مازندران در سالن شماره ۵ غرفه ۱۶۳ محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند . 

از آنجا که کسب و کارهای اینترنتی امروزه به طور چشم گیری گسترش پیدا کرده و استارتاپ های بسیاری در حال فعالیت اند، این نمایشگاه می تواند به عنوان یک بستر مناسب جهت رشد کسب و کارهای نوپا در نظر گرفته شود. 

پارک علم و فناوری مازندران با هدف بازار سازی برای شرکت های فناور مستقر و فراهم کردن زمینه ارتباط بین بخش های مختلف جهت همکاری و رفع نیازهای جامعه و نیز عرضه رقابت پذیری محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران در بازار جهانی و توسعه پتانسیل ها در این بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ شرکت نموده است. 

متخصصان حوزه IT، سرمایه گزاران، مدیران دولتی سازمان های مرتبط با IT، علاقه مندان و دانشجویان و دیگر افراد تمامی کسانی هستند که می توانند همه ساله در نمایشگاه الکامپ حضور به عمل رسانیده و از فرصت های ایجاد شده جهت رشد کسب و کار خود استفاده نمایند. 

گفتنی است بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۹ الی ۱۲ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.