پـارک علم و فنـاوری مازنـدران
جزئیـات خبـر
تاریخ ایجاد خبر: 1403/02/29 ساعت ایجاد خبر: 12:00 AM شماره خبر: 5148
طي حكمي از سوي دکتر کریم سلیمانی رئيس پارک علم و فناوري مازندران، دکتر علی شاهنظری را به عنوان معاون فناوری و نوآوری منصوب کرد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکتر کریم سلیمانی در حکم انتصاب خطاب به دکتر شاهنظری آورده است؛ نظر به تعــهد و تجارب ارزشمـند جنابعالی و موافقت ریاست محترم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، به موجب این حکم در سمت “معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری مازندران” منصوب می شوید. 

 

امید است در پرتو عنایات الهی و منویات مقام معظم رهبری در سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، با جدیت و پشتکار و هماهنگی کامل با سایر بخش های پارک علم و فناوری مازندران، ضمن افزایش تعامل با دانشگاه ها و صنایع استان در راستای گسترش نوآوری و فناوری و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارائه خدمت صادقانه به مردم و توسعه همه جانبه کشور موفق و مؤید باشید. 

دکتر علی شاهنظری عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری که دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی آبیاری (منابع آب) بوده و مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و هیات مدیره تحریریه در فصلنامه پژوهش های نوین مهندسی آب پایدار در کارنامه خود دارد. 

روابط عمومي پارک علم و فناوري مازندران، انتصاب دکتر علی شاهنظری را بعنوان معاون فناوری و نوآوری، صميمانه تبريک گفته و موفقيت و سلامتي ايشان را از درگاه ايزدمنان خواستار است. 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر عسکری سرپرست معاونت فناوری و نوآوری در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.