پـارک علم و فنـاوری مازنـدران
جزئیـات خبـر
تاریخ ایجاد خبر: 1404/02/28 ساعت ایجاد خبر: 12:00 AM شماره خبر: 6303
حضور پارک علم و فناوری مازندران در بوت‌کمپ ملی دانش‌افزایی روابط عمومی

بوت‌کمپ تخصصی دانش‌افزایی روابط عمومی با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور، به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم برگزار شد. این برنامه با هدف ارتقای توان تخصصی مدیران ارتباطات سازمانی و آشنایی با تجربیات برندهای برتر کشور، همچون دیجی‌کالا، اسنپ، دیوار و تپسی، طراحی و اجرا گردید.

در این رویداد، دکتر محمدنبی شهیکی‌تاش، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، با تأکید بر اهمیت جایگاه پارک‌های علم و فناوری در تحقق اهداف اقتصاد دانش‌بنیان، از این مراکز به عنوان پیشرانان توسعه علمی و صنعتی کشور یاد کرد. وی نقش روابط عمومی پارک‌ها را در افزایش تعامل دانشگاه و صنعت و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت‌های فناورانه در استان‌ها کلیدی دانست و بر ضرورت توجه بیشتر به حوزه ارتباطات و برندینگ تأکید نمود.

پارک علم و فناوری مازندران ضمن حضور فعال در این نشست تخصصی، از محتوای کاربردی و تجارب ارائه‌شده بهره‌برداری کرده و استمرار چنین برنامه‌هایی را گامی مؤثر در ارتقاء کیفی فعالیت‌های ارتباطی پارک‌های علم و فناوری کشور می‌داند