حضور فرمانده نیروی انتظامی مازندران در پارک علم و فناوری؛ تأکید بر حل مسائل استان با بهرهگیری از توان شرکتهای دانشبنیان
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، سردار حسن مفخمی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران، با حضور در پارک علم و فناوری مازندران با دکتر محمد کاظمیفرد ریاست پارک دیدار و گفتگو کرد. این نشست با هدف بررسی زمینههای مختلف همکاری فیمابین از طریق حل مسئله توسط شرکتهای فناور و دانشبنیان برگزار شد. در این دیدار، طرفین بر لزوم بهرهگیری از ظرفیتهای علمی و فناورانه شرکتهای مستقر در پارک برای رفع نیازها و چالشهای نیروی انتظامی استان تأکید کردند.
سردار مفخمی ضمن قدردانی از فعالیتهای پارک علم و فناوری مازندران در حمایت از شرکتهای دانشبنیان، بر آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری با این شرکتها در راستای حل مسائل حوزه امنیت و نظم عمومی با رویکرد فناورانه تأکید نمود.
در پایان این نشست، سردار مفخمی با اهدای تقدیرنامه از دکتر کاظمیفرد، رئیس پارک علم و فناوری مازندران، در حوزه حمایت از فعالیتهای شرکتهای دانشبنیان و فناور استان تقدیر به عمل آورد.
پارک علم و فناوری مازندران با برگزاری چنین نشستهایی، بستر را برای همکاری میان نهادهای امنیتی و انتظامی با زیستبوم فناوری استان و حل مسائل کلیدی با بهرهگیری از توانمندی شرکتهای دانشبنیان فراهم میآورد.