پـارک علم و فنـاوری مازنـدران
جزئیـات خبـر
تاریخ ایجاد خبر: 1402/02/23 ساعت ایجاد خبر: 12:00 AM شماره خبر: 3065
تور بازدید از دوازدهمین دوره رویداد اینوتکس برگزار شد

تور بازدید از دوازدهمین دوره رویداد اینوتکس و اولین دوره رویداد تامین مالی و سرمایه گذاری با نام”فینوتکس” در تاریخ 19 اردیبهشت ماه با همکاری پارک علم و فناوری استان و شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد.

تور بازدید فناوران از دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس)با هدف آشنایی بیشتر واحدهای فناور استان با اکوسیستم فناوری کشور و  نسل جدید فناوری های پیش روبرگزار گردید.

در این بازدید که با حضور 32 از مدیران و کارکنان واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران در حوزه های مختلف برگزار گردید، فناوران استان ضمن بازدید از نمایشگاه اینوتکس در رویدادهای مختلف نمایشگاه مانند ریورس پیچ، کافه سرمایه و… حضور یافتند.

همچنین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2023، مدیران واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران با شرکت‌های دانش بنیان پارک پردیس، حوزه‌ فعالیت و محصولات تولیدی آنها آشنا شدند.

این نمایشگاه یک رویداد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه نوآوری و فناوری برگزار می‌شود.